گروه‌های مقاومت فلسطین به کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عواقب تداوم سیاست‌های خصمانه در قبال شهر اشغالی قدس و ساکنان آن هشدار دادند.
گروه‌های مقاومت فلسطین به کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عواقب تداوم سیاست‌های خصمانه در قبال شهر اشغالی قدس و ساکنان آن هشدار دادند.
کد خبر: ۱۴۰۹۵۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین در یک راهپیمایی که جنبش حماس در شهر خانیونس در نوار غزه برگزار کرد، تأکید کردند مقاومت در غزه همیشه سپر مدافع قدس باقی خواهد ماند.
این گروه‌ها از امت‌های اسلامی و عربی خواستند در قبال تعرض صهیونیست‌ها به قبله نخست خود مسئولیت پذیر باشند.

تعداد بازدید : 11

علی العمودی عضو دفتر سیاسی جنبش حماس: ما با حضور خود در این راهپیمایی به ملت فلسطین در قدس و زنان و مردان مدافع مسجد الاقصی اعلام کردیم که آن‌ها تنها نیستند و ملت ما در غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی و همه امت با آن‌ها هستند. پیام ما برای امت نیز این است که در قبال آنچه در قدس و مسجد الاقصی اتفاق می‌افتد، سکوت نکنند.

تمیم برکه از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی: پیام ما به حکومت‌های عربی سازشکار با رژیم صهیونیستی و آن‌هایی که برای روابط با آمریکا اشتیاق دارند، این است که درباره اصلی‌ترین مسئله امت یعنی فلسطین و مسجدالاقصی موضع گیری جدی داشته باشند.

طلال ابوظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین: به رژیم اشغالگر اسرائیل درباره عواقب اقدامات تنش زا هشدار می‌دهیم. هفته گذشته کابینه اسرائیل نشستی را در یکی از تونل‌های زیر مسجدالاقصی برگزار کرد. این روند تنش‌ها را تشدید می‌کند و احتمال درگیری را بالا می‌برد. ما به کشور‌های عربی و اسلامی که روابط خود را با رژیم اشغالگر عادی سازی کرده اند، درباره تداوم این سیاست هشدار می‌دهیم چرا که جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین را پوشش می‌دهد./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها